• Kezdőlap
    • A díj alapításának célja
    • A versenyről
    • Zsűri
    • Nevezés
  • Pályázható kategóriák
    • Év eseménye
    • Év rendezvényhelyszíne
    • Év catering szolgáltatása
    • Év stand/event design kivitelezése
    • Év technikai rendezvényszolgáltatása
    • Év kiegészítő rendezvényszolgáltatása
    • Digital Event különdíj
  • Felterjesztéses kategóriák
    • Flashback - A MaReSz Életműdíja
    • Fresh - Innovációs Különdíj
  • Kapcsolat
  • Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen kategóriákban pályázhatok?

  • Év eseménye - ezen belül B2B, B2C és belső kommunikációs rendezvények
  • Év rendezvényhelyszíne
  • Év catering szolgáltatása
  • Év stand/event design kivitelezése - ezen belül stand és event design
  • Év technikai rendezvényszolgáltatása
  • Év kiegészítő rendezvényszolgáltatása
  • Digital Event Különdíj

 

2. Mi a helyzet a MaReSz életműdíjjal?

Flashback néven átemelődött a MaReSz eddig is létező életműdíja, a MaReSz díj, mely felterjesztéses alapon ítélhető oda példamutató, rendezvényszervező szakmáért folytatott kiemelkedő munkásságért.
A díj a MaReSz tagjainak felterjesztésére, az elnökség, illetve a korábbi díjazottak grémiumának javaslata alapján kerül odaítélésre.

3. Mik a nevezési feltételek?

Az alap nevezési feltételek minden kategória esetében a következők:

  • Minimum 3 éves szakmai múlttal rendelkező magyarországi székhelyű rendezvényszervező és –szolgáltató cégek nevezhetnek.
  • 2022-es évi Magyarországon szervezett, vagy külföldön, de hazai partnernek szervezett rendezvény fókuszú projekttel lehet pályázni.
  • A pályázó cég nem áll NAV eljárás alatt.
  • A pályázó a pályázati anyag beadásával egyidejűleg nyilatkozik arról, hogy az általa beadott pályamű mások szerzői és/vagy szomszédos jogát nem sérti, amennyiben a pályázati anyagban megjelentetésre kerül más cég szellemi terméke, úgy azt a pályázó köteles feltüntetni, és az érintett cégtől a közzétételhez írásos hozzájárulást szerezni.


A további pályázati feltételek kategóriánként változhatnak, a pontos részletek az adott kategória alatt olvashatók.

A társpályázat esetén minimum az egyik szolgáltatónak meg kell felelnie az adott kategória nevezési feltételeinek.

4. Nevezési díj

  • MaReSz tagoknak 30.000 Ft/pályázat (0% Áfa)
  • Nem MaReSz tagoknak: 50.000 Ft/pályázat (0% Áfa)
     

Társpályázás esetén egy pályázati díjjal lehet pályázni, a nevezési díj összegének meghatározását a pályázó MaReSz tagsági helyzete dönti el.

5. Beadhatok-e több pályaművet, vagy egyet akár több kategóriában?

Bárki, bármely kategóriában, bármennyi rendezvényprojekttel benevezhet, amennyiben az adott kategória feltételeinek, követelményeinek megfelel.
Ugyanazon projekt több kategóriában való indítása esetén, külön pályázati anyagot kell benyújtani külön pályázati díj ellenében.

6. Tudunk-e többen együtt pályázni, megnevezhetem-e az alvállalkozóimat?

Több pályázó együttes pályázására (maximum 3 cég) is van lehetőség, ez esetben mindegyik céget meg kell nevezni és közösen lesznek díjazva. A társpályázat esetén minimum az egyik szolgáltatónak meg kell felelnie az adott kategória nevezési feltételeinek. Társpályázás esetén egy pályázati díjjal tudnak pályázni, a nevezési díj összegének meghatározását a pályázó MaReSz tagsági helyzete dönti el.

Amennyiben egy cég pályázik, akkor is megnevezheti a hozzáadott értéket képviselő alvállalkozókat, a díj ez esetben csak a pályázóé lesz, de elnyerése esetén a megnevezett alvállalkozók is hivatkozhatnak az eredményre.

7. Részmegoldásokkal vagy csak komplex kivitelezéssel lehet pályázni?

Az Év eseménye kategóriában csak komplex rendezvényszervezéssel és -kivitelezéssel lehet pályázni, a többi kategóriában a részmegoldásokat is elfogadjuk.

8. Kik pályázhatnak az év technikai rendezvényszolgáltatása kategóriában?

Ez a kategória azoknak a technikai szolgáltató cégeknek nyitott, akik kiváló minőségű szolgáltatást nyújtottak egy adott rendezvény technikai szolgáltatásainak (hang-, fény-, vizuáltechnika) megtervezésében és lebonyolításában, különleges, vagy újszerű technológiával dolgozva hozzáadott értéket teremtettek az ügyfél számára. Abban az esetben, ha az adott rendezvény technikai kivitelezésében egyéb szolgáltatók (pl. ügynökségek) is szerves részt vállaltak, lehetőség van közös pályázati anyag benyújtására, de az egyik pályázónak mindenképp technikai szolgáltatónak kell lennie.





 



9. Pályázás menete

A pályázati anyagokat online, a www.flashaward.hu oldalon a kiválasztott díjkategórián belül lehet leadni. A Pályázat a pályázati adatlappal és a csatolandó dokumentumokkal együtt érvényes, és a nevezési díj beérkezésével válik teljes jogúvá.

A pályázó a pályázati anyag beadásával egyidejűleg nyilatkozik arról, hogy a nevezési feltételeket elfogadta, az általa beadott pályamű mások szerzői és/vagy szomszédos jogát nem sérti, a szükséges írásos hozzájárulást az érintett felektől beszerezte.
 

10. Miket kell, illetve lehet még a pályázati adatlap mellé csatolni?

  • Prezentációs anyag (max. 20 slide): a pályázati projekt tényleges megvalósulásáról, cégnév, logó feltüntetése nélkül, PPT, PDF formátumban képes anyaggal kiegészítve csatolmányban vagy a prezentációba illesztve.
    A prezentáció a pályázati anyag kötelező eleme.
     
  • Esettanulmányi film (max. 2 perc): nem image film, hanem a projekt tényleges bemutatása (bonyolítás is), cégnév, logó feltüntetése nélkül, MP4 formátumban, HD felbontásban.
    Az esettanulmányi film leadása nem feltétele a pályázat benyújtásának.
     

FONTOS, hogy a csatolt nevezési anyagokban (prezentáció, esettanulmányi film) a pályázónak törekednie kell arra, hogy semmilyen formában ne jelenjen meg a pályázó cégneve vagy logója, sem a címben, sem a leadott anyagban.
 

11. A kötelezően csatolandó prezentáció miket tartalmazzon?

  • Előszó, bevezető, rebrief – mi volt az ügyfél elvárása, kitűzött célok
  • Megoldási javaslatok, a briefre adott kreatív válasz
  • A javaslatok fizikai megjelenése és megvalósítása
  • A megvalósítás folyamata, ki-miben járult hozzá a rendezvény létrejöttéhez
  • Eredmények bemutatása

 

12. Mire figyeljek a pályázati adatlap kitöltésével kapcsolatosan?

  • Koncentráljon a lényegre és tartsa be a formai követelményeket és leadási paramétereket!
  • Fogalmazzon lényegre törően!
  • A pályázati leírást az online űrlapon utólag javítani nem lehet, ezért figyeljen a hibátlan és hiánytalan szövegre. Fontos a kreatív ötlet kidolgozásának és kivitelezésének leírása. 
  • A pályázati adatlap pályázati anyag bemutatása részében kérjük törekedjen anonimitása megőrzésére, ne említse meg a pályázó vagy a társpályázó cég nevét.

 

13. Kikből áll a zsűri?

A választott zsűri tapasztalt, és szakmailag elismert személyekből áll, akiknek személye az általuk zsűrizett pályázati anyagokkal összefüggésbe nem hozható.
 A bírálás megkezdése előtt a zsűritagoknak tájékoztatniuk kell a szervezőket, ha olyan pályamunkát kaptak, amelyet nem pontozhatnak összeférhetetlenség miatt. A zsűritag a nevezett pályázattal kapcsolatba hozható fő- vagy alvállalkozói érintettsége miatt a nevezett pályaműveket nem bírálhatja.

14. Milyen szempontok alapján dönt a zsűri?

A pályázatok értékelésénél figyelembe veszik - kategóriánként eltérő mértékben - a kreativitást, a kommunikációs célok megvalósulását, a kivitelezést, a rendezvény komplexitását.

15. Mi a zsűrizés menete?

A pályázatok elbírálása két szakaszban zajlik, az első forduló során online zsűri választja ki a shortlistes anyagokat, majd a második körben személyes megbeszélés alapján történik a győztesek kiválasztása.
A pontozás 1-től 10-es skálán történik, szempontonként különböző súlyozással számít bele az összpontszámba. A shortlistre kerülés feltétele a kategóriákban adható összpontszám minimum 60%-ának elérése. A legtöbb pontszámot elérő pályaművek shortlistre kerülnek, maximum 5 pályázati anyag kategóriánként.

16. Több helyezett is díjazásra kerül?

Kategóriánként csak egy nyertes pályázat kerül kihirdetésre, emellett shortlist okleveleket adunk. A zsűrinek belátása szerint jogában áll, hogy egy adott kategóriában nem oszt ki díjat.

17. Mikor nyílik a pályázat és meddig adhatom be a jelentkezésem?

A Flash Awardra való nevezési lehetőség 2023. jaunárjában indul.

18. Hol tudok kérdéseket feltenni?

Az info@flashaward.hu e-mail címen minden kérdést szívesen veszünk.

Flash Award

Arculat, kommunikáció, fejlesztés: HELLO Agency

Flash Award by MaReSz
1101 Budapest, Albertirsai út 10.
Tel.: +36-1-263-6012, +36 30 485 2778
info@flashaward.hu

Adatkezelési tájékoztató

maresz_nagybetus_outline.png